sunnuntai 26. helmikuuta 2017

Guinness World Records -museo ja muuta

Hups, vähän venähtänyt viime kerrasta.. 

Täällä on kaikki hyvin, oon keskittynyt koulunkäyntiin ja meillä on ollu jonkin verran ryhmätöiden tekoa mikä on vienyt aikaa. En ole jotenkin vielä tottunut siihen, että meillä on lyhyet koulupäivät ja "yksilötyönä" ei oikeastaan muuta tekemistä kuin lukee erilaisia artikkeleita, ja sitten kaikki tehtävät ja esitykset tehdään aina ryhmissä. Parin viikon päästä on ensimmäisen modulin loppukoe, ja sekin tehdään kokonaan ryhmissä ja vähän stressaa jo, että mitä siitä tulee.. :D
Perjantaina jäätiin myös pelaamaan tutustumisleikkejä kampukselle luokkalaisten kanssa, koska vaikka koulua on jo neljä viikkoa takana, niin tuntuu ettei ole saanut mahdollisuutta tutustua kaikkiin kunnolla. 



Koulujuttuja


Tytöt oli loihtinut herkkuja perjantain tutustumishetkeen :)

Eilen oltiin Köpiksessä! Tajusin, että se oli eka kerta kun olin siellä muualla kun juna-asemalla, ja oon sentään ollut täällä neljä viikkoa... Joten nyt täytyy korjata asia, ja onneks keskiviikkona mennäänkin heti uudestaan! Eilen mentiin porukalla Guinness World Records -museoon, ja se oli kyllä hauska paikka. Mun kuvat sieltä ei ole parhaimmasta päästä, mutta laitan niitä kuitenkin muutaman. Käytiin myös kahvilla, ja illalla mentiin vielä burgereille ennen kun lähdettiin istuu iltaa sellaiseen baariin. Haluan siis ehdottomasti päästä vielä kiertelemään Köpiksen ostoskaduille ja nähdä erilaisia nähtävyyksiä, kuten ne kuuluisat värikkäät talot! Keskiviikkona kun mennään ensin aamulla leikittään oppilaita International School:iin, niin siitä voi sitten hyvin jatkaa päiväksi kiertelmään kaupunkia. Mun pää on jumissa lyhyiden yöunien takia, joten saatte tyytyä vähään tekstiin ja katsoa enemmän kuvia :D











Niiiin ja melkein unohdin! Tein viime sunnuntaina mun kiinalaiselle kämppikselle lättyjä! Se ei ollut koskaan kuullutkaan mitä ne on, ja lupasinkin opettaa miten niitä tehdään jotta se voi kokeilla kotona kiinassa tehdä niitä lapselleen :) Tänään hän sanoi tekevänsä meille kiinalaista ruokaa, joten saa nähdä mitä saa syödäkseen! Oli myös ihana yllätys tänään aamulla, kun olin saanut paketin äitiltä Suomesta ja sain Jyväjemmaria ❤




<3: Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti